søndag 26. september 2010

Noen "nye" gamle digi-LOer

Overraskelsen og gleden var stor da jeg i helgen oppdaget at jeg har inspirert en av de dyktigste papirkunstnerne jeg kjenner - Tonje - til å digiscrappe en LO. For en ære! Jeg blir glad og ydmyk av slikt, og når jeg vet at noen faktisk liker det jeg gjør, får jeg jo lyst til å fortsette også. Jeg har vært og er inne i tidenes tørkeperiode, men jeg forsøker å lage litt innimellom. Problemet er at jeg jobber altfor mye, og har ikke noe energi igjen til hobbyene mine. Jeg prøver å endre på dette, og håper håper håper jeg snart skal klare å kutte litt ned på jobb slik at jeg igjen kan finne tid og ork til å være kreativ.
Bloggen har også blitt liggende død, meg jeg har jo endel LOer jeg har laget gjennom året. Her er noen av dem:











Credits:
Alt DesignerDigitals


4 gode venner:
Katie Pertiet: Naturally Krafty No. 07 Paper Pack, Krafty Journal Strips, Roughed Up Alphabet: Krafty
Anna Aspnes: Stitched by Anna Borders No. 01, Distressed Edge Overlays No. 07 12 X 12, SandScratched ToolSet No. 01
Lynn Grieveson: Worn Photo Edges No. 03, Worn Strips No. 07
Pattie Knox: Fasten Its!

Avskjed:
Katie Pertiet: Classic Cardstock: Christmas, Grungy Ledger Grids Brushes and Stamps No. 02, Roughed Up Shabby Photo Mats,
Little Snips Alphabet, Hobo Flowers No. 03, Curled Journal Spots No. 03, Rubber Wraps No. 01
Pattie Knox: Have a Heart Felts No. 02, Brad Bonanza No. 01: Digital Fasteners, Fasten Its!, Staple Its!
Anna Aspnes: HeartStitched by Anna White No. 01, Zig Zag Stitched Frames: Brown 12 X 12, Torn N Tattered FotoFrames No. 01
Jesse Edwards: Whoop de Doo Paper Pack
Ali Edwards: Memory Tags

Peaceful Moments:
Katie Pertiet: Alandia Meadow Brushes and Stamps, Bold and Scripted Brushes and Stamps
Anna Aspnes: Textured Neutrals Paperie No. 01, Distressed Edge Overlays No. 06 12 X 12, ScriptTease No. 01 Time BrushSet, Layered FotoBlendz Clipping Masks No. 05
Pattie Knox: Hang Its!, Staple Its!

Vinter snø moro:
Gretchen Thomas: Powder Paper Pack
Lynn Grieveson: Worn Page Edges No. 02
Katie Pertiet: Naturally Krafty No. 02 Paper Pack, Photo Cuts Masks No. 04 (modified)
Anna Aspnes: CurvyCorner Stitched Blocks No. 02
Pattie Knox: Chance of Flurries: Glittered Tinsel Snowflakes, Chipboard Bytes Bare Tagboard Alphabet No. 03

Kamera:
Katie Pertiet: Naturally Krafty No. 07 Paper Pack, Krafty Journal Strips, Roughed Up Alphabet: Krafty
Anna Aspnes: Stitched by Anna Borders No. 01, Distressed Edge Overlays No. 07 12 X 12, SandScratched ToolSet No. 01
Lynn Grieveson: Worn Photo Edges No. 03, Worn Strips No. 07
Pattie Knox: Fasten Its!

Ingen kommentarer: