fredag 6. november 2009

Halloween 2009

Nå er det visst evigheter siden jeg oppdaterte her. Tiden bare flyr avsted med jobb, jobb, jobb. Jeg har laget litt innimellom, men det har ikke vært så store mengder det siste halvåret. Noe har det blitt, og det skal jeg snart legge ut.

Men i første omgang vil jeg vise årets Halloween-lek-med-ansiktsmaling-og-teatersminke-resultat. Espen må pent finne seg i å være offer for min iver hvis han skal gå Trick or Treat. Jeg var jo i utgangspunktet for noen år siden sterkt imot Halloween, men innså etterhvert at jeg ikke kunne kjempe imot. Så kravet ble at vi skulle legge litt jobb i utkledningen, ikke bare kjøpe en maske på Nille til 29,90.

Og slik så han ut da vi var ferdige...


... med en blyant stikkende ut av panna...


... og et lekkert sår ved siden av nesa...

Og her er digiLOen jeg har laget med årets "kunstverk".


Credits:
DesignerDigitals:

Katie Pertiet: Corrugated Brushes and Stamps MegaPak, Buttoned Up
Anna Aspnes: MonoBlendz Schwartz Paperie, DifferentStrokes No. 01 BrushSet, DifferentStrokes No. 02 BrushSet, MonoBlendz Slate Paperie, Happy Halloween Page Set, Stitched by Anna Cream No. 03
Pattie Knox: Felt Board Friends: Happy Haunting, Fasten Its!, Little Folded Ribbon Bits No. 03, Staple Its!
Lynn Grieveson: Worn Photo Edges No. 03
Annet: Mary Ann Wise - Mini WordStickers

2 kommentarer:

Iren sa...

Uhu så uhyggelig det så ut Tove! Flink dere er til å lage det så det ser helt forrektig ut ;) kjempestilige effekter ;)

Klem

Nina I. sa...

Utrolig kult!!!!! Kjempeflott LO;-)) Håper på oppdateringer litt oftere her;-)

Klem fra Nina