torsdag 25. desember 2008

Jeg lifter og lifter



Jeg er medlem på et forum der det for tiden gis ukentlige utfordringer. Denne uken var utfordringen å scraplifte denne: http://www.twopeasinabucket.com/pg.asp?cmd=display&layout_id=1423030

I'm a member of a forum with weekly challenges. This week's challenge was to scraplift this page: http://www.twopeasinabucket.com/pg.asp?cmd=display&layout_id=1423030

Credits:
Paper: Winged Notes - Katie Pertiet, From My Porch - Katie Pertiet
Mask: FotoBlendz Clipping Masks No. 02 - Anna Aspnes
Text bvtes: Shaped Text Templates No. 02 - Pattie Knox
Stitches: Recolor My World Stitches Vol. 01 - Pattie Knox
Frame: Stacked Vintage Photo Frames No. 03 - Katie Pertiet
Brush: Art Class - Katie Pertiet
Elements: Petite Paper Flowers - Katie Pertiet, Brad Bonanza - Pattie Knox


Og på lille julaften fikk jeg denne awarden fra Hilde. Tusen, tusen takk!! Siden jeg sendte en videre for noen dager siden, håper jeg det er greit at jeg bare "beholder" den denne gangen... Men den er så absolutt verdsatt for det!!

Ingen kommentarer: