søndag 16. november 2008

3 julekort






Jula nærmer seg med stormskritt, og jeg er litt på hæla med julekortproduksjonen. Heldigvis er jeg medlem av et forum med masse utfordringer, og da er det lettere å komme igang. Her er tre resultater. Alle motivstemplene er fra Whipper Snapper.

It's not long to Christmas, and I'm a little behind on the Christmas card making. Luckily I'm a member of a forum that has a lot of challenges. That makes it a lot easier to get going. Here are three cards I made for some of these challenges. The motives are Whipper Snapper stamps.

4 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Åhh, så herlig disse kortene var.Det første er jo bare helt smasher altså.

Hanne sa...

Så fine kort Tove! Du bruker så søte stempelmotiv på kortene dine.

Lene Aase sa...

Superflotte julekort, falt helt for det første:)

Klem fra Lene:)

Desirée sa...

Så flotte de var! Falt helt for det i midten, motivet var jo bare herlig, og farvene mmmmm

Så masse flotte dataLOer du har laget også! Har bestandig ønsket å lære meg det, men tiden min strekker ikke helt til. Men nå fristet du meg igjen!

ha en kjempefin førjul, Tove!

Klem fra Desiree